gru 05 2011

Agencje interaktywne i reklamowe


Komentarze: 0

Z pewnością niejednokrotnie czytając teksty zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych zobaczyliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany artykuł napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym poza tworzeniem tekstów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najprościej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się świadczeniem szeroko pojętych usług mających na celu promocje i reklamę konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i kreowaniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, kreowaniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach nadzwyczaj modne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni dokładnie takie same funkcje jak tradycyjna, lecz obszar jej działań ograniczony jest jedynie do Internetu. Tego typu firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia i dostępności do sieci. W tej chwili z medium tego używa kilkanaście milionów Polaków i milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak ogromne grono potencjalnych klientów skłania sporo firm do zaistnienia w świecie online i podkreślenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i umiejętności pracowników takich właśnie agencji. Ile kosztuje korzystanie spośród takich usług? Niestety niezwykle trudno jest odpowiedzieć na takie pytanie, bowiem ceny są bardzo zróżnicowane i zazwyczaj ustalane indywidualnie. Jeśli więc koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy wysłać takie pytanie do jakiejś z zachęcających nas firm.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz